JIWA MELANKOLIK---'AKU SEDIH!!!!!!!!!!!!'


perasaan sedih kembali meruntun--skrg aku sering menangis--
kenapa dan mengapa biar aku sendiri sje yg tau--
jiwa aku sgt halus--cukup cepat terhiris--
selalunya aku hanya menyimpan perasaan aku ini sendiri--
sendirian aku menangisi--
menangisi keaddan diri--tidak terurus-

aku terkadang x mampu utk menjadi insan yg boleh dibanggakan--
aku rapuh, aku kalah pada situasi hidup--
aku kelam, tenggelam dgn perasaan sendiri kala menyusuri denai cinta--

maafkan aku, dgn sikapku,
aku dah puas sendiri..
sendiri menjalani hidup--
sendiri meratapi naseb--
sendiri merasa kesakitan--
sendiri merasa kesedihan--
 maafkan aku bila aku x mampu menyenangkan hati mu--
aku cuba sebaik mungkin utk menjadi anak yg baik,
dan kekasih yg setia juga ikhlas--
sesungguhnya aku terlalu menyayanginya--

jiwa ku melankolik--
jiwaku berperang--
jiwa ku semakin matang--




stats

Category

Sponsors