Takutnya esok... Jumpa Doktor Gigi

menanti hari esok dengan penuh berdebar-debar..seriously aku takut sebab esok ade appoinment dgn Doc Gigi.. mata aku ni taknak jugak lelap asyik teringat hari esok.. someone plz replace me.. huhu da 2 hari aku x senang duduk.. makan x kenyang tidur x lena...

hari Jumaat lepas 18/11/2011 aku pegi Klinik Dr Gigi dekat Bidor .. pastu kene follow up ngn doc.. huhu kes aku agak berat jugak la.. antara sakit gigi atau gusi atau dua2 sekali..huhuhu takutnye...

esok...segalanya akan terjawap.. segalanya akan terjadi.. arghhhh cepatlah berlalu hari esok... semoga takde apa yg menakutkan esok.. (try untuk sedapkan hati sendiri) huhu tapi still x sedap hati juga..

aku harap segalanya berjalan dgn lancar esok... aku rakut kehilangan gigi..huhu Ya Allah kau kuatkan kan la semangatku... KAU selamatkan la gigi aku.. jangan sampai ada yg kene cabut.. arghhhhhhhhhhh takut...

setelah 4 tahun berlalu baru sekarang aku nk pergi jumpe doc gigi.. patut dari dulu aku dah pegi checkup.. kisahnya pasal dulu aku alami gusi berdarah akibat dari guna ubat gigi yg salah.. tak ingat brand apa.. tu la ada colgate xmau guna.. p guna brand cap ayam.. padan muka sendiri..

4 tahun pun berlalu..... akibat skrg da kerap sakit2 gigi, aku usahakan jugak pergi jumpa doc.... esok ....... ya esok segalanya akan berlaku.... takutnya......

This entry was posted in

stats

Category

Sponsors