Kerana aku juga manusia.......


Salam sayang buat sahabatku yg disayangi selalu.. heehe.. sejak akhir2 ni banyak entry jujue update waktu malam kan.. waktu siang banyak jujue abiskan dgn aktiviti2 kesihatan mulut,tangan dan kaki.. *** berjalan+makan2+masak2+bergossip***..

lebih dari sebulan jujue usaha untuk bangkit dari kejatuhan dan keperitan..jujue elakkan diri dari tinggal sorang2 dalam rumah.. sebab tu waktu siang jujue jarang online.. now, semuanya sudah kembali seperti biasa.. matahari sudah menampakkan sinarnya..

hidup jujue kembali ceria bersama dgn mereka yg begitu mengambil berat atas diriku.. merekalah keluarga, kawan2 dan penyeri saat jujue tak mampu untuk berdiri.. tiap malam hanya ditemani dengan kesuraman...mereka lah yg mengetahui perit jerihku menanggung semua keaiban dari masyarakat sekeliling... 

hanya mereka juga yg tahu apa yg tersirat dan tersurat baik dari pndangan mata mereka dan juga dari luahan hatiku terima kasih semua... tanpa mereka, jujue masih lagi tak dapat menerima kesakitan yg begitu mencengkam jiwa.. 

tq to my lovely brothers Ajis, - pujuk my self wt salad masa mlm new year ritu..

my BFF Eah n her mom Cik Nora-yg x henti2 dpt msg dari jujue-- x cukup dgn call lagi.hehehe...

to my mummy mun yg byk berikan nasihat yg berguna, 

to PK  dan Farah yg byk mengikuti perkembangan diri jujue..sudi mendengar keluh kesah jujue.. n to K@rabiul khairi tq bwk kitorang(ella,pk,jujue) pegi karok kt Tesco Kampar.. best moment yg kite ade bersama..

juga tq to Man yg mampu membuka bijik mata jujue luas2 tentang erti kehidupan yg sebenar.. 

to ija n wan yg menceriakan hariku disaat aku dilanda ombak tangisan rindu kesedihan... **best pegi Tambun ritu..

juga tq to Kak IEla n hubby yg dtg to my home bwk mcm2 buah tgn dari cameron.. n ur lovely pink rose.suke sgt... 

 dan to Ella kiroro@ my fren yg byk bawa jujue merentasi tanah Malaysia..(jauh mana je pun eee) n byk tolong time jujue sedih.. 

JUJUE SAYANG SEMUA SANGAT2..PELUK KETAT2**pompuan je ea.. hehe.. tanpa mereka semua jujue masih lagi kabur.. 


terima kasih padamu Ya Allah yg memberikan diriku ujian ini.. memberikan diriku lebih kekuatan dan keberkatan dlm menjalani hidup yg serba moden ini.. berkatilah hidupku, teguhkanlah imanku, berikan diriku hidayahMu... sesungguhnya,aku juga manusia yg xlari dari membuat kesalahan...Amin..


KERANA AKU JUGA MANUSIA.....
punya hati dan perasaan..


stats

Category

Sponsors