Selamat Ulang Tahun Sahabat

Selamat malam semua.. hari ni hari ulang tahun sahabat baik Jujue ** panggilan manja dia *Eah @Shira** this entry memang ditujukan istimewa buat sahabat baik Jujue..  

Selamat hari lahir Eah.. semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki,
 semoga persahabtan kita berkekalan selamanya.. walaupun dirimu semakin sibuk dengan tugas seharian.. aku mengerti itu..  
semoga Allah merahmati hidupmu dan memberkati segala yang dikau lakukan.. :)


nanti Jujue belanja makan kek tau.

******************

disini juga sertakan juga gambar2 kenangan yang masih ada dalam simpanan buat tatapan sahabat baikku dan kepada semua yang sudi melawat belog Jujue.. bila tengok gambar2 lama ni boleh buat kita senyum sorang2 tau..teringat kisah2 dulu sejak dari zamn sekolah hinggalah ke hari ini... jom kita layan gambar kat bawah nie ..



masa majlis tunang syue 3 tahun lepas




huhu zaman sekolah form 5 tak silap masa ni.. hari sukan sekolah 

Eah yang sangat comel waktu sekolah dulu.. sekarang tak pakai spek mata da tau..

nak pegi makan KFC kat Bidor.. zaman naik bas masa ni..

comot!!!!

model baru KFC haha.. 2tahun lepas kot??

candid !!! kita berdua haha lucu kan



                                                                ***********************



sekarang kita sudah semakin dewasa... bakal menamatkan zamn bujang tak lama lagi begitu pantas masa berlalu kan... *tacing tetibe sob sob*

makan2 kat Secret Recipe last year


ha tengok  gambar sendiri senyum!! lawak!!


ini gambar terbaru dari kami berdua.. semasa majlis pertunangan Eah.. sangat cantik kan sahabat baik Jujue.. dia juga merupakan seorang sahabat yang memang baik.. 







dan dibawah ada lagi beberapa keping gambar kenangan kami berdua .. SWEET MEMORY EVER

dah bersiap2 nak pergi kenduri kahwin kawan..bulan Jun lepas





di Tesco Kampar.. jalan2 cuci mata 


on d way to Tesco Kampar ni... naik kereta my abang..
hobi kami berdua sama-- SUKA MAKAN... hhaha bezanya badan Jujue cepat naik.


oke itu saja yang Jujue nak kongsi dengan kawan2 semua.. my wonderful fren ever.. 


salam sayang dari Jujue buat semua ...tataaaaaaa :)

stats

Category

Sponsors