my dad jatuh katil

smlm sgt ngeri n nerves cz my dad jatuh katil..mse tu my bro n anak dia tgh tgk tv.. aku g toilet jap-- x samapi seminit pun..trus gedebuk bunyi jatuh..
cepat2 aku kuar toilet nk g tgk my dad.. masuk je bilik my dad dah jatuh ngn pale kt bwh katil..
aku nmpak darah byk mengalir..trus jerit paggil abg aku..
dah la aku tgh pakai kain batik kelam kabut semuanya..mse tu la lupe mne letak ic ayah, beg duit aku ntah mne aku letak..ngn suar aku ntah kat mane-- semua blurr..
cepat2 aku aku amik semua nyer--pakai suar siap..abg ku dah angkat ayah to kerete..

dlm kete darah still kuar lgi..pekat..byk..my hand also berdarah sekali.. kami cri 2 kinik kt slim.. 2-2 doktor xde-- trus kami p spital slim jer--g kecemasan trus.. 

lege sgt--cz doctor n staff kt sne cekap n pantas wat keje..sekejap je dah setel semua.. xde yg parah.. cume kene jait sikit jer kat atas mata... 
Alhamdulillah semua dah setel....ayah pun dah oke-- 


stats

Category

Sponsors