ce citer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

td petang jam 4 lebih aku pegi klinik dr chong kt slim dengan ella ting tong... alahan kat kulit aku makin ketara... terbang duit aku 60 hengget td..huhu..manyak mahal woo... byr je lah.. kalo x baik jugak jage la.. huhu...

after tu we all g bli cat kaler oren n biru.. hai kalau ikukan hati malas aku nk join... huhu tp nk jage hati ketua blok, so aku ikutkan je lah.. last time aku da tolong dorang cat peti pos.. heheh nak tau pe aku buat? dengan no peti surat sekali aku cat merah..hehe.. bru rata.kekek... sekali jiran aku nampak terus menjerit dia..." oihh apa cat lagu nie..."haha sory bos... kekeke..... 


ermm esok will continue that pending job... pheww nk ngecat tayar tu..byk.. huhu siapakah nk tolong aku nie... sorang2 la gamaknye..... welll great julie...chaiyokk!! chaiyok!! hidup anak felda.....

3 Responses so far.

  1. Ngecat tayor katner weyh...tlg cat tayar keta aku kaler pink ley?

  2. Ngecat tayor pe weyh? tlg cat tayor keta aku kaler pink bley?

  3. juanarose says:

    tayar pokok bunge la syg... ador cat tayar kete pulak... haha...

stats

Category

Sponsors