Hati Nuraniku

Aku bukan  boneka bukan juga seperti bunga dihalaman yg hanya diguna sebgai hiasan..aku hanyalah insan biasa yg hanya bertemankan ayah yg sudah uzur juga kucing2 yg setia bersamaku.. namun jauh dalam sudut hati aku, aku punya impian.. impian yg aku fikir ntah mungkin tercapai ataupun tidak..

hari berganti hari..bulan silih berganti bertukar tahun..ape yg aku alami skrg, hanya aku yg rasai sendiri..meskipun aku punyai teman rapat dan kekasih..hanya aku yg rasai semuanya.. aku bukanlah seorang yg suka menyusahkan org lain mendengar kisah hidupku dan juga masalahku..semuanya aku pendam sendiri kerana aku dah cukup penat melayari bahtera kehidupan nie..mahupun aku bergelar seorang anak, seorang kawan dan juga seorang kekasih...semuanya aku rasa kelam..

skrg, aku lebih senang mendiamkan diri dari apapun, impianku biarlah aku simpan didlm benak fikiranku.. apa yg lebih penting, ialah apa yg sedang aku alami skrg ini.. siapa yg pt faham perasaan aku seorg anak yatim yg dahgakan belaian seorg ibu ketika aku sakit, pening,demam..ketika aku salam kesusahan..aku hilang tempat mengadu... tempat aku bermanja.. skrg ayah pun sudah terlalu uzur, fikiran semakin nyanyuk.. aku hanya mampu memendam sendiri...

terserahlah nk kata aku ni seorang yg manja ataupun terlalu mengongkong.. aku hanya mahukan perhatian.. perhatian dr mereka yg bergelar ibu dan ayah.. aku terasa sgt penat.. didepan org aku mampu tersenyum ketawa seperti tiada masalah.. namun jauh disudut hati, aku terasa begitu sunyi... aku terlalu rindukan mak aku... sejak mak meninggal, segala apa yg berlaku aku taggung sendirian.. ditambah dgn ayh yg uzur, aku x mampu nk buat apa2.. andai saja aku boleh dpt ibu lain sebagai gnti..

ayah... maafkan julie sekiranya julie ada terkasar bahasa, silap dan salah.. jauh disudut hati, julie sygkan ayah..syg sgt2.. ayah jelah yg julie ada skrg.. julie x de mak mcm org lain.. kita berdua sama2 sunyi kan..sama2 bosan..ermm..ntah lah ayah.. kalaula ayh faham ape yg julie rasa skrg nie... julie rindukan mak,ayah...

untuk ija, man dan wan..juga kawan2 lain...shira n kak ila... i really lov u guys.. thanks 4 make me happy.. our memory together i will keep deep in my heart... i apology for all my fault... somtime i make some stupid thing..hehe.. aku syg korang semua..syg sgt2..

to somone special in my heart... somone i call ayam kering..hehe..tq also for make me happy.. u need to know, i am not perpect but i believe we both were meant to be together.. but honestly............................................................................ i need ur attention... i hv nobody syg..nobody.. u r my love, my fren also my strenght.. 

stats

Category

Sponsors