Cepat-cepat sesiapa yang belum bertunang..rugiiiii...

salam sayang dari saya...


sudah agak lama saya tidak update dekat ruangan ini.. cume sibuk dengan urusan seharian..bulan ini jugak agak ramai teman-teman yang menamatkan zaman bujang mereka, tak kurang juga yg mengikat tali pertunangan.. Pesanan saya'rugi la kepada sesiapa yang belum bertunang atau kawin ni' hehe masa inilah kita nampak cantik berseri-seri.. pada 14 Mei yang lepas telah berlangsung Majlis Pertunangan diantara Norzahira Aida binti Mohd Khairi bersama pasangannya Mohd Adam bin Shaharuddin.. beserta dulang hantaran yang sgt banyak..tak sempat la saya nak kira kesemuanya..


lumrah kalau mengadakan majlis dikampung, setiap rumah pasti akan menghantar satu hantaran, baik kuih, kek ataupun gubahan..
itu la kelebihan yang dapat kita peroleh jika menjadi orang kampung..hehe macam saya la sekarang nie..hidup di kampung..


dan kemeriahan ditambah dengan makanan da lauk pauk yg dimasak sendiri oleh ahli keluarga.. masa inilah kita nak merasa makanan yang lazat-lazat hasil dari air tangan orang lama.. antara menu pada hari ini ialah lontong dan mihun goreng beserta pulut inti yang lazat dan juga kuih muih yang pelbagai jenis..




kepada pembaca belog saya, lihatlah hasil foto yang di snap oleh saya..kita enjoyy...

  • Pose menarik dari Aida (^_^)...cantik kan
berdebar menunggu

pelamin hasil rekaan sendiri

bersama hantaran dari pihak lelaki

baju design by mak Aida sendiri..

  • Hantaran dari pihak perempuan..tema purple.. dalam 30 lebih dulang hantaran




  • Hantaran dari pihak lelaki..tema putih/pink--dalam 40 lebih dulang hantaran


alamak gmba ni x edit la.. huhu 
  •  Saat jari disarungkan cincin


  • i made for Aida---
~~ Kek Batik ~~

~~ Puding Lumut ~~

  •  extra....candid

tgh bergossip la depa nie...

stats

Category

Sponsors