~~ Selamat Hari Mama ~~

Salam sayang kepada semua pembaca blog saya.. sudah agak lama saya tak update blog.. 
dalam dua tiga minggu ni agak sibuk dgn hal seharian... terlalu bayak hal yg berlaku.. 


apa pun , pada 5 hb mei yg lepas, aku dan Ms Ella bwak my beloved jiran, Maksu n Angah pegi Pizza Hut, to celeb hari ibu... mmg seronok... yelah aku kan dah xde mak.. hanya dengan mereka aku dapat menumpang kasih.. tq to Ms Ella  cz bawak kami pegi jalan2 n makan2... im so happy....











dah kenyang, kami p jalan2 cuci mata n shopping kat tanjung malim... aku beli bag, kasut, n lain2 lagi..huhu  duit terbang lagi... 

ermm kalo x sape yg nak belikan kat aku kan.. beli sendiri la... 

after tu kami singgah pasar malam SLim river n terus balik rumah.. dalam kol 9 baru kami sampai rumah.. huhu lama betoi kami keluar  dr kol 4 petang ...

oke sekiann.... nantikan bhgian part 2.....


stats

Category

Sponsors