Erti Sebuah Pengorbanan

aku dah terlalu byk berkorban--
berkorban utk org yg aku sayangi dan jugak
berkorban utk keluarga aku sendiri--
kdg2 pernah terlintas difikiran ini utk lari dr semua masalah
namun semuanya kelam--
aku hanya mampu melihat dr jauh--
jauh sekali utk menggapai impianku--
ya impianku--impian yg masih tertunggak--
maafkan aku--aku x mampu utk menjadi yg sebaiknya utk keluarga
jjuga utk org yg aku kasihi--
aku akui, diri ini mmg sudah terlalu penat utk menanggung semuanya--
semuanya harus aku pikul sendiri--tanpa kira keadaan diri aku--
aku harap semuanya memahami keaddan diri aku,
seorg anak yatim. kehilangan ibu diusia muda--
cukup perih ape yg aku lalui--
tiada siapa yg akan dpt menyelami hati aku ini--
aku berserah segalanya padamu Ya Allah..
tabahkanlah hatiku setabah hati  Fatimah...
aku redha--


stats

Category

Sponsors