Pagi Yang Cerah


selamat pg semua--
hari yg sgt cerah bg memulakan rutin pg nie--
mlm td tido lewat kol 4 pg--huhu
pgi ni awal2 da kene bgun nk pegi pasar bli brg dapur


 hari ni sonok sgt cz my teddy bear nk balik kg--
so harini igt nk masak special skit-- nak tau ape menu dia kena la tggu ea--hehe
brg2 semua dpt beli t pasar td--sgt seronok-- x sabar nk masak--
hope teddy bear sye suke--hehe


ermm pe lagi ye nk ckp--
oowh ye rumah belom kemas lgi nie--keke
dah balik  pasar jd lemau jer--siap baring2 tgj tv td--hehe
kejap lgi aku kemas la sambil2 nk masak nti--


kucen pun aku dah bg makan td==
suke cekmok dpt makan ikan feveret dia--ikan temenung rebus la--hehe
untuk ayah aku wat susu je n kasi roti bun-- dah abis pun mkn--
tu pun asik meragam jerr==xmau dok diam--xpaham aku--


huhu--oke la nk sambung balik buat keje rumah--
x sabar nk tggu syg balik--muahhhhhh--luv u

stats

Category

Sponsors