wahh sedapnye makan spaghetti bolognese

hye-- kembali lg hari ni--- wanna share somtin--
huhu--harini test masak spaghetti bolognese--
sedappnyerrrr--seb baik menjadi--
ni kira 2nd time aku wat resepi nie--

tp gmbar x sempat la snap--
haha x sabar sgt nk mkn td--

ptg td sempat aku kluar g pekan hari ngn syira--
tu dia bukan main lgi kami borong--
semua makanan--penuh motor--heheh

aku mcm biase la bli kacang rebus--feveret tu--
lgi aku bli bege, hah paling penting--jeruk la--hehe
utk bapak aku blikan kuih apam je--

sgt  panas mse  kt pekan ptg td, berpeluh2--
sampai umah, cepat2 aku hidang spaghetti yg aku masak td
n air sarsi--n makanan yg bli kt pekan td--

pastu ape lgi dok depan kipas la aku--
panas sgt x hingat--huhu

da cool aku n syira pon makn ngn tenangnye--
dann dgn xpndang kiri kanan da-- huhu--
sbb masing2 da lapo--kekek

actually, spaghheti ni nk masak tok teddy bear--
xpe la t mggu depan aku masak lain utk dia--
special punya--heheh

oke samapi cni je dulu--
sik citer bab makan je--
badan pun dan memuncit--hehehe

luv u olls muahhhhhh

This entry was posted in

stats

Category

Sponsors