~~ AF9 VS Citer kUm KuM yg Serammmm ~~

mlm ni aku layan konsert mggu pertama AF9 ... hehe nk tau sape yg aku suke? mestila Miza... even dia chubby pun, suare dia mantap. mmg best.. 

Erul pun aku suke sebab dia sgt cute.. d best part is, aku layan tgk AF dgn abg aku.. ade la teman aku tgk tv.. xla sorang2 je.. bosan... 

finally--Laika yg terkeluar.. mmg patut pun cz dia nyanyi x confident lgsung.. hehe pandai je aku komen org.. mcm aku pandai nyanyi sgt.. 

lepas tgk Af, aku layan Citer Kum Kum pulak.... dulu da penah tayang da.. tp x pernah aku berani nk tgk.. seram kot... tp sebab abg aku ade, so aku ajak dia tgk skali.. hehe.. mmg suspen... dah tu pulak tgk tengah malam... mau aku takut p jamban nti.... huhu... camni nie.. tp da tertgk...
 
tatottttttt... 


hehe nak tau, aku ajak momo teman aku g jamban.... haha.. naseb la dia mengikut arahan,.,, kekeke...



stats

Category

Sponsors