::Aku suka >> Satey & Mee Bandung::

Kuah Kacang, Satey Ayam & Daging, Nasi Impit, Mee Bandung







 waaahhh tgkk sape yg makan banyak sangat nie... mesti jiran aku ni..  bukan aku tau.. hehe.. aku dapat lidi jer.. hahaha.... 


actually jam 8mlm td, aku n ija menapak p cari satey... mane lagi kalau bukan kedai pakcik Mae Satey... terbaikk wehh satey dia.. mmg superbb..satey daging dia, org xdak gigi pun boleh makan, maksudnye lembut la satey dia... x mcm sesetengah tempat keras je dagingnye...


yang lawaknye, moto ija tu xdak lampu depan.. lampu belakang je ade...nak dijadikan cerita, mak dia suh la pakai "teselet" menggantikan lampu depan tu.. aku la tukang suluhnye..haha mmg lawak kalau de org nampak,,, kekeke... peduli la janji smpai kt kedai satey n dapat beli n dapat makan satey dgn heavenyer...hehe..


x cukup dgn tu kami order mee bandung lagi 2 bungkus... perhhh mmg sedap la... rase nk lagi... hehe... ade berani... mai la lawan makan satey ngn aku.. hehehe... aku mmg peminat satey... tapi nk buatnye x pandai... hehe tau makan je... oke la perut pun da kenyang.. mata pun da ting tong nie... gud nite semuaa.. esok kite makan satey lagi ye....

This entry was posted in

One Response so far.

  1. wow..mkn punye hal ke ni...haven sunguh..x pe,nt aku join jugak..:P

stats

Category

Sponsors