~~ Pasrah ~~

intro>>>>>>


malam begitu sunyi...sesunyi hatiku..

gelap semakin kelam... sekelam malamku..

rindu semakin jauh.. sejauh mentari di ufuk

cinta.....semakin hilang... ditelan arus malam yg hening....


jari pena semakin malas memutarkan kata sakti..

hati nurani seakan menjauhkan diri dari kata sakti...

aku pasrah seandainya jari tidak mampu lagi menyenangkan hati nurani...

maafkan aku jari maafkan aku hati....


air setenang di kali, bisa merubah segalanya...

biarpun tenang, kadangkala amukan jua menjelma..

menenggelamkan yg nyata... memuntahkan yg maya...

oh air yg sungguh tenang, mengapa engkau merubah segalanya...


aku pasrah sendiri lagi...



jiwa meronta terkapai2 kelemasan,,,

hati bertaut minta di lepaskan dengan rela..

jantung berdegup menyandarkan cinta luka...

nadi berdenyut... meneruskan kehidupan yg penuh berduka....


aku pasrah sendiri.....


3 Responses so far.

  1. sabar lah syg setiap yg terjadi pasti ade hikmahnye..

  2. sabar lah syg..setiap yg terjadi pasti ade hikmahnye..


stats

Category

Sponsors