~~~ Trip to Tapah ~~~

salam sayang kepada semua pembaca setia blog aku nie.. hari ni agak lewat aku update kan blog nie.. penat sgt seharian ke Tapah... jam 10pagi aku dan Ella ting tong da bergerak pegi ke Tapah.. nak tau kenapa aku pegi tapah? ha sila la tengok kt bawah ni oke...>>>>>>

  • pegi TM points-setel kan bil tertunggak...n rq no telefon baru n line stremyx..
  • pegi Pejabat Cukai... pun byr bil tertunggak jugak...
  • pegi Pejabat Pos..bayar bil api, air n astro...(tolong byr bil makcikmun skali)
  • pegi Mybank..bank in duit untuk bli brg on9...
  • pegi Expo...bli spec mate hitam..kkekekek...

cube tengok punye byk tempat aku p.. mau x penat kan... tp alhamdulillah..semuanya berjalan dgn lancar..semua bil2 dapat aku setelkan...tq to Ella ting tong cz bwk aku p Tapah...

yg paling aku x sabar nk tggu line tepon aku masuk n line streamyx... yahuuuuuu nti boleh la aku on9 dengan gumbiranya...dan abg aku pun da bosan bile balik kg...boleh la on9 same2... heheh...


skrg ni aku nk citer pasal makan pulak.. before we all pegi setel bil2 nie,  ella bawak aku pegi makan kt satu gerai nie...  punyala jakun aku bila sampai sane..heheh nak tau nape?

hehe sebab byk sgt lauk yg depa jual.. sampai x tau nak pilih.. at last, aku pilih ape tau? ha tgk gmba kt bawah nie.. jeng3x.. hehe


Lauknye--->> daging masak hitam, kerabu tauge n kacang & sayur tempe.....






hehe amacam best x lauk aku makan lunch tadi... hehe sampai sekarang aku terkenang2 tau.. nasib jauh je,, kalau dekat mau aku pegi hari2.. dan badan pun akan mengalahkan tong... tong ape? tong yg lagi besar dari aku la.. kekeke... cube tgk gmba kt bawah nie pulak...


Nasi aku wif Nasi Ella plus Ikan Bakar n Air Asam





hoho----ni lah santapan kami berdua.. Total rege RM15 hengget jer.. mahal x? bagi aku murah jer.... nanti sape2 nak makan kat sini boleh kite pegi same2 oke... terbaik wokkk..... dan sila lihat kat bawah untuk photo2 yang lain.... ni ibarat jalan2 cari makan... hehe


sedapnye makan kt KFC Bidor...

hehe cheezy wedges!!!!! my feveret



KFC CHICKEN CHOP...mmg superbbb

aiskrim SEDAP..bli kat guardian Tapah


Ella Ting tong...makan Ciken Chop KFC baru

senyum la sebab aku banje dia makan KFC...




after setel semua hal dalam jam 3petang kammi bertolak balik.. dalam perjalanan hujan sgt la lebat sampai le ke rumah... after hantar nasi ayam kat Makcik mun n bagi kucen2 aku makan, aku terus lepak kt rumah Ella sampai la malam.....

dan mase aku update blog ni pun aku belom balik rumah lagi.. kejap lagi aku balik la heheoke..hari ni sampai sini je coretan aku... jgn lupe nantikan coretan ku untuk hari esok.. selamat malam semua... muahhhhh....

This entry was posted in

stats

Category

Sponsors