^^^....s@kit tek@k pul@k....^^^


uhukk uhukkkk...  selamat malam uollsss.. uhukkk uhukk hukk....  


 aku kene jangkitan virus flu la.. huhu x syiokk la... 

malam tadi aku x dpt tido dgn lena... tiap jam aku terjaga sebab hidung tersumbat...
hope mlm nie aku dpt tido lena la.."" lena x lena ke tetap bgun pagi lambat  jugak""
<<<<<<.....hehehhe.....>>>>>>


paling x syok, time sakit ni la ada org bagi buah moktan la bagai...

terliur aku tgk.. huhu kalo aku makan jugak mau batuk smpai sebulan( propa je lebih kan.

tapi kan tekak aku ni mengidam sgt nk makan sesuatu yg manis dan sejuk...


jeng jeng jeng... nk tau ape dia?????


huhu air tembikai la... sedapnye kalo dpt minum air nie...
tp batuk cmne nk minum kan...
huhu , mesti kena pantang ke... kalo nk minum jugak???? 

ermmm aku x kire... dah xde sape larang...
esok nk cari jugak air nie,,,
xpun aku p bli tembikai , p buat air.. lagi senang...

P/S-------->>>> malam nye tangggung la sendiri kalao batuk x berenti.. kekeeke

<< batuk lagii uhukkk uhukkk.... nite2 olllls...>>







stats

Category

Sponsors