::: i love ::: kopok ikan :::

petang yg sangat muram bagi aku.... xtau la kenapa... sangat la bosan.. lapar pulak tue.. ditambah dengan hujan yang turun berserta kilat...tv pun aku x boleh on... 

internet pulak lembab... semuanye terjadi dalam satu masa.. perut yg berbunyi2 pun minta diisi..selera pulak kurang... aku nk makan MC DONALDS..huhu satey ke.. tu semua pembangkit selera aku... sedapnye dpt makan satey lagi... 

nk jadikan cerita, aku p la goreng kopok ikan.. wat isi perut..n aku bancuh kopi o panas... beriya aku goreng makan nye sikit je pun... amik pulak biskut mentega... masuk la bape keping... janji kenyang....
kopok ikan

kopok ikan wif sos kimball
 inilah santapan aku petang tadi... rite now kepala aku pening cz minum kopi o... actually aku bukan boleh sgt minum kopi nie... tapi da mcm teringin..buat je lah... jap g aku nk p telan panadol... rase mcm nk demam pulak... tibe2 jer jd cmnie... 

oke uolsss... jage diri baik2 k..skrg ni musim hujan... oke.. gud bye...

This entry was posted in

stats

Category

Sponsors