<:: oh Pecal ::>

Pecal Sayur Pucuk ubi & Timun



Inilah menu aku for lunch siang td... ermm nampak sedap kan... Pecal segera.. sayur pun pucuk ubi n timun je....hehe aku makan mcm tue tanpa nasik..  after jumpe Cik Nora, aku p petik pucuk ubi tepi rumah n p rebus.... mmg x sabar aku nk try kuah pecal instant nie.. ntah sedap ke x... haha after da siap terus aku try.. punyalah sedappp... 


x rugi aku bli mase g MASM kat Ipoh 2 ari lepas...produk bumiputera... mcm2 dorang jual....satu pack aku bagi kat Cik Nora wif pekasam perisa rendang.. ntah ape la rasenye ikan pekasam tu... hope sedap la.. hehe... tapi pekasam perisa asam pedas aku da try ptg td... rasenye boleh tahan.... boleh goreng lagi nti.. hehe..>>>>>



semuanya aku bli kat Ipoh... untuk makcik mun aku bagi biskut mentega rangup sebab cikmun mmg suke makan biskut nie.. mmg sedap makan mcm tu jer... dan untuk maksu, aku bagi ikan pekasam perisa rendang.... aku mmg jenis yg suke blikan apa2 buah tgn untuk sesiapa yg aku rapat...



huhu mmg susah nk halang diri dari x beli apa2 untuk dorang nie... mungkin aku da anggap dorang ni mcm family aku sendiri.... 



kebetulan pulak awal malam td, aku pegi rumah makcikmun untuk hntar biskut, tehn terus pegi rumah maknab sebab ade buat mesyuarat  kenduri, hehe kire aku dtg untuk makan je lah.. eheh... tp aku tolong la depa cuci pinggan lepas tue... mne la tau ptg tadi depa dok buat mihun sup nie.. tidak mmg la aku mai tolong,,,, rezeki jgn ditolak kan,,, mmg sedap mihun sup tadi...

This entry was posted in

stats

Category

Sponsors