~~ GenDang Gendut Tali Kecapi ~~

 ~~~ kenyang perut senang la hati kan............. hehe


so today...aku lunch jauh sangat2... jauh dari rumah aku la kan,,, haha... sebab tu la gendang gendut tali kecapi.. senang hati la makan somtin yg mahal tadi... melayang terbang duit guer tadi.. haha tapi xpe la.. janji senang hati cz perut ku heppy...


actually petang tadi aku just plan nk pegi TF Value Mart je.. nk bli barang dapur..semua da kering.. huihh skrg barang toksah nak kata semua mahal2 belake..  

xde 2 3 ratus toksah la p sana kalao setakat nk makan sosej besaq tu xpa. p bawak ja duit 5 ringiit dapat la 2 ketoi.. huhu tapi cukup ker.??? hehe kalo aku x cukup.. 


eh eh tapi tadi kan aku lupe la beli sosej besar tu..huhu terlupe sebab barang da penuh troli.. x sabaq nk balik jer...




ha sebelum tu nk habaq mai kat hangpa, kol 5.30 aku kuar dari rumah nak p ke  TF nie.. tapi lapaq punya pasai, seharian aku lom makan,, dok telan ayaq sirap ja.. ada ka patut.. tu la akibat malas sangat nak masak..

jadi aku n Fadzillah pun p la Secret Recipe nak isi perut... tak teragak nk makan yg mahal jer.. bukan selalu kan.. huhu lagipun aku mmg minat menu2 kat situ..semuanya sedap.. setakat ni da 5 menu dia aku dah rasa.. korang ade? hehe mesti xde kan.. haa.. so next time better korang try pulak p makan kat sini.. terbaikkk....


mesti x puas kan sebab xde gambar.. nati korang cakap aku tipu pulak.. hehehe... gurau je uollssss.. hehe so layan la photo2 kat bawah ni oke... special untuk korang semua..



~~ pose istimewa sebelum makan ~~
~~ nyummy ~~

~~ aku dan sup ~~

~~ muke telah diblurkan atas nasihat doctor ~~

~~ BLACKPEPPER CHICKEN RICE ~~

~` BEEF KEWTIAU SOUP `~

~~jalan2 cari makan nie~~

~~kesian budak nie, aku jumpe tepi 7E...belanja la dia makan..lepas makan aku nak call talian nur suruh amik budak nie...hehe~~





enjoy x dgn2 gambar2 kat atas nie.. oke la kan, sikit je pun.. lain la gamba kawin..hehehe...
aku mmg enjoy sgt mse makan nie.. semua licin..huhu sedaap kot... bukan kot lagi da.. terbukti sedap.. terbaikkk dari ladang....



after tu aku dan Fadzillah terus p TF bli barang dapur, dan terus p pasar malam Slim selepas p TF..
huhu pe lagi aku borang la pe yg ade...huhu pantang aku p pasar malam nie...
 
ce tgk pe aku bli>>>>


  • sayur kangkung, kacang panjang & tauhu RM2-nak buat pecal
  • sandal 2pairs-seliper lama da licin tapak
  • kebab 2 jer
  • nasi ayam ke nasi tomato ntah 1 bungkus jer
  • kepek n maruku 3 bungkus
  • air tembikai sirap & air asam masin-dahaga sgt


itu je la yg aku beli..lepas tu terus balik rumah..dalam kol 10 sampai rumah.. huhu lame jugak kuar tadi kan.. oke la blog pun da update lega da hati ne.. hehe... oke semua gud nite dulu... daaaaa

This entry was posted in

One Response so far.

  1. hehehehe..mcm kenal je..mkn smpai licin tu..x tahan..hehehehe,ape2 pun tq..:)


stats

Category

Sponsors