~~~ m0st Wanted ~~~

gud evening uollssss... hahah..happy aku harini kan.. tak tau la nape... hehe....
senyum selalu awek mude kan.. hehe... oke korang mesti ade brg yg korang idam2kan nk beli.. 


mcm aku --hehe mesti la ade... banyak pulak tue.. tamak rase.. keke mcm byk duit je kan,,,
kumpul la duit sket2 nak beli mende alah yg aku nak nie.. tapi semuanya belom bli lagi.... in progress....

nak tau ape yg aku nak??  hehe cube tgk kt bwh nie....>>>>>>


mesin jahit dolu2 jer...
  • mesin jahit Singer... RM800++ --- nk byr 2x.... aku nk sgt mesin jahit nie cz senang aku nk jahit langsir ke baju ke( cewahhh mcm pandai je menjahit kan) kekeke





LUMIX DMC-FH5 -PINK

  • camera Lumixx...RM700--tggu de offer baru beli.. hehe... camera lame aku da rosak so nk ganti dgn yg baru... pkai hp x puas...




Monitor LCD

  • monitor LCD 20 inch...RM300++ ikut brand ler.. lgi power lagi mahal... dpt 2nd pun jadi la.. monitor lame da rosak....hehe on9 gune netbook ni kecik bebeno... nk men game pun x puas...

    stats

    Category

    Sponsors