~~ sweet memory wif Dato Najib ~`

phewwww.... sgt penat harini... but it was the best in my life ever...
harini dalam jam 12pm, aku ikut rombongan pegi Ipoh naik bas, untuk pelancaran perasmian Majlis Amanah Sahan Malaysia...
aku n Ella ting tong dok sebelah... mmg happy la cz ramai makcik2 pun p skali...

n d best part is--- aku dapat salam tangan Dato Najib..... sgt la best... bukan senang nk dpt salam ngn beliau... muke beliau sgt la putih dan bersih.. tgn pulak alahai lembutnye.... huhu...



after tu aku n ella n makcik2 pegi la melawat booth2 yg sedia ade... heheh byk jugak la aku borong...antaranya

  • kepek udang n ikan bilis
  • sambal pecal
  • ikan pekasam wif new taste --rendang n asam pedas
  • buku masakan--giler aku bli sampai 4 buku... huhu aku mmg giler bli buku masak...

after all finish. jam 6 lebih we all semua gerak balik ke rumah... before tu singgah Tapah for rest, solat n eaten,.... dalam kol 9 malam baru la sampai rumah... 

itu la dia sweet memory aku harini... ari selasa ni mybe aku akan berkunjung lagi ke sana untuk Majlis Penutup wif Timbalan PM pulak... x sabar rase nk pegi sane....


This entry was posted in

stats

Category

Sponsors